Midsommar

Har varit jätte dålig på att skriva på bloggen men ska bättra mej.
Regn regn regn fan vad jag är trött på det här vädret men man får hoppas att det vänder snart i lördags var vi ner till Arlanda med Freddie och Frida dom åker till USA och ska bila runt där i tre veckor hoppas dom får det bra är lite avunsjuk..... längtar efter Linda också hon är borta alldeles för mycket tycker jag men i augusti åker jag,Jonny och Max och hälsar på henne en vecka ska bli så kul.
Ja det har väll inte hänt så mycket men en tråkig sak var att min pappa avled i början av maj en jobbig tid för oss nära men en lättnad för honom själv.kommer sakna honom för den han var innan han blev sjuk ,du får det bra nu pappa.
Ska gå och fixa lite nu ska ut och åka lite.
ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test